Aleksandar Ljiljak prošetao pustim zagrebačkim ulicama u spotu za pjesmu ‘Grade moj’

Aleksandar Ljiljak prošetao pustim zagrebačkim ulicama u spotu za pjesmu ‘Grade moj’

Nedavno objavljena pjesma Grade mojprvi samostalni singl Aleksandra Ljiljka, osnivača projekata/bendova Yammat Headoneast, dobila je i službeni videospot. U njemu Ljiljak šeta pustim zagrebačkim ulicama, oštećenima tijekom velikog potresa, a aludirajući i na veliku koronakrizu koja je zadesila svijet.

Svojevrsna zagrebačka himna u najtežim trenucima novije povijesti

Ovo je i njegova osobna priča s obzirom da je i sam proživljavao traumu uslijed potresa.

Imao sam potrebu zavapiti, vrisnuti, isplakati se i doživjeti neku vrstu katarze kroz ovu pjesmu. Godina je započela i završila užasnim događajima koje ne možemo predvidjeti nego im se moramo prilagoditi, a u sebi pobijediti strah i konačno odbaciti sav teret trivijalnosti kojeg smo dosad vukli sa sobom. Iskreno vjerujem da iz teške godine koja je za nama izlazimo kao bolji, snažniji, solidarniji i odgovorniji ljudi.

Aleksandar Ljiljak

Ljiljak glazbom lebdi iznad svih problema emocijama grli svoj grad

Godina iza nas je teška, ali ono što nam ostaje jest zajedništvo, međusobna podrška i među ostalim glazba, taj predivan ljudski izum koji nas prati u svakom trenutku. Aleksandar Ljiljak, po uzoru na druge velike kantautore naših prostora koji su pjesme posvetili svojim gradovima, također glazbom lebdi iznad svih problema emocijama grli svoj grad

Ideju, režiju i montažu spota potpisuje Renata Lučić koja je već radila s Aleksandrom Ljiljkom na ranijim projektima. Za kamerom je bio Toni Renaud, producent i post producent je Filip Filković, a izvršna producentica Zlata Ceti. S ovom pjesmom Aleksandar Ljiljak predstavit će se po prvi put kao solo umjetnik i na Zagrebačkom festivalu koji je odgođen za proljeće ove godine.

FOTO: Croatia Records PROMO

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori