Bang Bang novim singlom Do Kosti dežurnim dušebrižnicima poručuju: Mahat’ ćemo jače, perom k’o mačem!

Bang Bang novim singlom Do Kosti dežurnim dušebrižnicima poručuju: Mahat’ ćemo jače, perom k’o mačem!

Bang Bang žive rokenrol život – žestoki ritmovi, komentari na društveno stanje kroz pjesme i živopisni spotovi – njihov su zaštitni znak. Ove jeseni će zagrijavati atmosferu provokativnim stihovima i energičnim ritmom singla Do kosti
 
Iako za sebe kažu da nisu društveno angažirani bend, inspiraciju za ovaj singl su pronašli u svakodnevnom životu

Evidentno je već neko vrijeme da rapidno popušta tolerancija u društvu, empatija postaje endemična, a pojedinim jedinkama omogućeno je javno iznositi svoje mišljenje ili komentar. S obzirom da nisam aktivan na društvenim mrežama i općenito ne volim taj oblik javne rasprave, koristim se pjesmom kao univerzalnom platformom. Svim internet epidemiolozima, nogometnim izbornicima s kauča i samoprozvanim glazbenim kritičarima poručujem: Mahat’ ću jače, perom k’o mačem! – u stvarnom, ne virtualnom svijetu, naravno.

autor glazbe i teksta Hrvoje Prskalo

Za aranžman je zaslužan Bang Bang, a uz Larin prepoznatljiv vokal na ovom singlu se savršeno uklopio dio u kojem je Hrvoje odrepao „Ništa ne pitam, odmah grizem“, i komentirao: „Ne znam je li uzrok pandemija, politika ili sam samo još malo ostario, ali primjećujem da i meni ponestaje strpljenja, stoga sam odlučio da neću više držati jezik za zubima.“

Kao i uvijek, posebno su se potrudili i snimili odličan spot te ostvarili sretnu trinaestu suradnju s Raulom Brzićem iza kamere. Spotom dominiraju upadljive boje i kostimi, a u oko odmah upada moćan izgled prekrasne Lare za čiji stajling se pobrinula Ana Jurjević dok su za uljepšavanje zaslužne make up artistica Tena Bašić i Katica Topčić iz frizerskog salona Fabula de forma.
 
Budite i vi dio promjene koju želite vidjeti u svijetu uz novi singl i spot koji možete poslušati i pogledati u nastavku!

FOTO: Ljubo Zdjelarević

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori