fbpx

BluVinil: Čeka nas još puno napornog rada da na ovoj sceni učinimo nešto što će istinski značiti, a ne biti još jedna od prolaznih tričarija

BluVinil: Čeka nas još puno napornog rada da na ovoj sceni učinimo nešto što će istinski značiti, a ne biti još jedna od prolaznih tričarija

Grupa BluVinil predstavila se još 2017. singlom Mili brat izdanju Dallas Recordsa, a svoj prvi koncert održali su u zagrebačkom Vinylu. Ovi mladi Šibenčani prije nekoliko dana objavili su i svoj album prvijenac – Apaši. Uz album, čiju audio produkciju potpisuje Antonino Šimić iz Greenwood Studija, objavljen je i istoimeni naslovni singl i videospot za kojeg iz BluVinila kažu kako je ovo njihov najzabavniji i najbolji spot do sada, a nastao je pod redateljskom palicom mladog i talentiranog Tomislava Dugandžića, također Šibenčana. Povodom istog, razgovarali smo s Matejem Nakićem, pjevačem i kantautorom.

Pomislili bismo da se nitko u 2020. neće usuditi otpjevati stih Ovo će biti naša godina. Ima nešto u nama, to je naša sudbina. Da ima nešto u vama, to ste već dokazali. Što je vaša sudbina – koje je vaše mjesto u hrvatskoj glazbenoj industriji? Gdje vi vidite sebe?

Da, često nas zezaju da smo se baš u 2020. godini sjetili pjevati kako će ovo biti naša godina! Kažu da možda zvuči malo zloslutno i nespretno, ali mi kažemo – baš suprotno! 🙂 Smatramo da je ovo pjesma optimizma, pjesma koja u sebi nosi nadu u bolje sutra, vjeru u to da zajedno možemo nadići sve nedaće koje su pred nama. Koliko god patetično to zvučalo, doista vjerujemo u to!

Što se tiče našeg mjesta pod hrvatskim estradnim suncem, BluVinil je tek na početku i čeka nas još puno napornog rada da na ovoj sceni učinimo nešto što će istinski značiti, a ne biti još jedna od prolaznih tričarija.

Magnum košulje, sintesajzeri, brkovi, retro trenirke i ulje u kosi glavni su motivi najnovijeg spota, Apaši. Rekli ste kako vam je to najzabavniji spot do sada, a kako je bilo Tomislavu Dugandžiću koji je držao redateljsku palicu? Što vam je najčešće govorio dok se spot snimao?

Snimanje spota za Apaše zaista je bilo najzabavnije ikad, pogotovo zato što je redatelj bio naš dragi Tome. To je jedan genijalan tip, strašno kreativan i neobičan – i to na najbolji mogući način. Ima jako dobar smisao za humor i oba dana snimanja prošla su izrazito glatko. Koliko se god snimanje na trenutke činilo napornim i dugotrajnim, on je čitavo vrijeme pazio da nam ne padne duh i održavao našu motivaciju. Prvi dan smo se po kiši i oluji penjali na planinu Ostrovica sa svom mogućom opremom, kako bismo uhvatili one prekrasne kadrove na kraju spota, dok smo pak drugi dan satima bili u užarenom TV studiju i znojili se ispred zelenog ekrana. Ipak, Tome je pravi profesionalac i sve je konce držao u svojim rukama.

Album je ekskluzivno preslušao i Bojan Mušćet, glazbeni kritičar, novinar, urednik i publicist, a o Apašima kaže kako imaju zvuk koji zasigurno neće ostati nezapažen. Koliko često čitate glazbene kritike ili komentare na YouTubeu? Kako ih doživljavate?

Naravno da nam puno znači to što kritika o nama piše. Smatramo da je njihov glas jednakovrijedan kao i glas publike. Zasad su, da kucnemo o drvo, njihovi tekstovi o našem albumu prvijencu bili jako dobri i pozitivni – nadamo se da će takvi i ostati! 🙂

Jednom su vas prilikom pitali kako biste predstavili svoj bend. Vaš je odgovor bio: Domaća RetroWave vibra kombinirana s klasičnim rockom, zaokružena u aranžmane malo preambiciozne za našu dob. Biste li danas zadržali isti odgovor ili biste pak za sebe rekli nešto drugo?

Da, to je više-manje ta definicija. Fake it till you make it. 😊

Mislite li da mladi bendovi i glazbenici uopće mogu opstati uz poprilično jednoličnu glazbu koja se emitira na radio postajama?

Smatram da imaju šansu ako se svojski potrude oko marketinga. Uz pomoć društvenih mreža i digitalnih platformi za streaming mogu doći do svoje publike i bez da idu tradicionalnim putem radijskog mainstreama. Naravno da je puno lakše kada je iza vas mašinerija radijskih stanica, ali može se i bez njih. Puno teže, ali je izvedivo.

Koje su vaša najljepša sjećanja sa svirki ili iz backstagea? Ima li nešto što vas je posebno dirnulo, a spremni ste to podijeliti s nama?

Posebno nas je zasad dirnula samo slavonska loza, pili smo ju nakon svirke u Brodu kada smo bili predgrupa Mili Kekinu.

Najljepše sjećanje sa svirke je zasigurno transport benda i čitave opreme u kamionu punom kupusa. Long story short, svirka je bila u Zadru, a mi smo dva sata prije početka nastupa zapeli u Šibeniku s informacijom da nam je dogovoreni transport u zadnji čas otkazao. Naš tadašnji manager, Padre, inače strašno snalažljiv lik, otišao je na zadarsku pjacu i tamo okupljene seljane priupitao ima li tko voljan zaraditi 300 kn za rutu Zadar-Šibenik-Zadar. Javio se jedan stari djedica i sve ostalo bilo je povijest.

Zamislite scenu: ozada se vozimo mi, glave od kupusa, glave od kupusa, rajčice, gitare, pa opet kupus, pa bubnjevi itd. Treba spomenut i to da je kombi bio neki Mercedes iz prahistorije i iza nije bilo funkcionalnih žarulja – sve je izgledalo kao da ćemo uskoro postati žrtve na tržištu organa. Srećom, djedica nije imao takvih namjera. 🙂

Da imate priliku na jedan sat preuzeti neku našu radio postaju – koje biste sve domaće bendove i izvođače stavili na playlistu?

Svemirko, Rezerve, Buč Kesidi, Valentino Bošković i Silente.

Što za vas znači glazbeni uspjeh?

Gostovati u šou Dalibora Petka.

Pet brzopoteznih:

Posljednji koncert koji ste posjetili: Naš vlastiti koncert

Posljednja pjesma koju ste izveli: Obična ljubav

Posljednja pjesma na vašoj plejlisti: Bill Evans – Someday My Prince Will Come

Posljednji glazbenik/bend koji ste guglali: The Police

Posljednja lokacija u Zagrebu na kojoj ste svirali: Hard Place

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 25.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *