Bojan Jambrošić u mjuziklu o zdravoj hrani u Žar ptici

Bojan Jambrošić u mjuziklu o zdravoj hrani u Žar ptici

Veseli šareni mjuzikl Mama, ja sam pozelenio! koji govori o zdravoj prehrani i zdravom načinu života djece, premijerno izlazi početkom svibnja. Žar ptica kroz kazališnu predstavu kao medij nastavlja progovarati i o važnim društvenim problemima djece, među kojima je svakako i problem mladih generacija s prekomjernom tjelesnom masom i debljinom.

Na ovu temu redateljica Marijana Matoković okupila je pisca libreta Igora Weidlicha, autora glazbe Bojana Jambrošića, koreografkinju Tihanu Strmečki te scenografkinju i kostimografkinju Irenu Kraljić, kako bi u mjuziklu Mama, ja sam pozelenio! na zabavan način i simpa ljubavnu priču, govorili o mijenjanju loših životnih navika. 

Bojan Jambrošić je u naslovnoj ulozi istoimenog dječaka Bojana

U trećoj po redu suradnji sa Žar pticom, Bojan Jambrošić je u naslovnoj ulozi istoimenog dječaka Bojana, dok njegove prijatelje Roberta i Zorana igraju Petar Atanasoski i Bogdan Ilić. Omiljeni sport trojice prijatelja je bježanje s nastave tjelesnog odgoja, od stroge profesorice Vesne Ravenšćak kako bi odjurili do primamljive obližnje pekarnice u kojoj se natrpavaju nezdravom brzom hranom. Kako bi se približio Sanji koja se zdravo hrani i redovito vježba, igra ju Dunja Fajdić – Bojan se okreće zdravom životu. Ali ne ide sve tako jednostavno. Kako nema kondicije od vježbanja mu postaje tako “loše” da će zatrebati i pomoć jedne neobične doktorice.

Zbunjeni Bojan ni sam ne zna kako promijeniti životnu rutinu koju ima sa svojim prijateljima i roditeljima, a istovremeno približiti se Sanji i osvojiti njeno srce…

Kako je dječak kome su savjetovali da mora početi jesti i živjeti – šareno, zapravo – pozelenio, otkrit će nam ovaj mjuzikl koji premijerno u Gradskom kazalištu Žar ptica izlazi početkom svibnja.

FOTO: Žar Ptica

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori