Davorin Štetner: Hrvatska treba ciljati na tržište od sto milijuna ljudi koje ju okružuje!

Davorin Štetner: Hrvatska treba ciljati na tržište od sto milijuna ljudi koje ju okružuje!

Hrvatska je dobro iskoristila koronakrizu kad je automobilizam u pitanju. Nedavno se u Zagrebu, Zagrebačkoj i okolnim županijama održala treća etapa Svjetskog prvenstva u reliju što je jedan od najvećih sportskih događaja ikad održanih u Hrvatskoj.

Ovo je ogromna stvar! Ekonomski značaj je jako bitan, pogotovo u ovo COVID vrijeme. Utrku su gledali ljudi u 150 zemalja svijeta. Iskoristili smo činjenicu što su u nekim zemljama otpale utrke, te prihvatili rizik. Uhvatili smo se u koštac s organizacijom utrke unatoč COVID-u, potresima te smrti Milana Bandića, gradonačelnika Grada Zagreba koji je najveći partner ove kompleksne i financijski zahtjevne utrke.

Davorin Štetner, predsjednik Hrvatskog auto i karting saveza, člana Međunarodne automobilističke federacije (FIA)

Zahvaljujući utrci u Hrvatskoj je ostvareno nekoliko desetaka tisuća noćenja, no turistički potencijal projekta je daleko veći

Naime, Štetner je u emisiji Poduzetnički mindset rekao da bi utrka kada se obuzda aktualna pandemija, mogla privući više od 300.000 gledatelja.

Geostrateški položaj Hrvatske je idealan! Imamo sto milijuna stanovnika u nama bližem krugu. To je bazen na koji mi ciljamo i na koji Hrvatska mora ciljati ne samo u ovome, rekao je Štetner te izrazio zadovoljstvo investicijama u Automotodrom Grobnik. Tamo uskoro ponovo dolazi NASCAR.

Probna utrka je prošla perfektno i ugovor je potpisan na tri godine tako da ćemo već u rujnu ponovo gledati spektakularni NASCAR na Grobniku. Nadamo se pred gledateljima. Jacques Villeneuve, bivši svjetski prvak Formule 1, dolazi tijekom ljeta testirati stazu, a potom sudjelovati u NASCAR-u.

Davorin Štetner

Smatra kako bi se sportskim događajima trebala poticati domaća ekonomija, te ističe kako je Hrvatska mala zemlja zbog čega se na svjetskom tržištu treba boriti proizvodima i uslugama vrhunske kvalitete, a ne njihovim količinama.

Štetner kao predsjednik Kreator grupe otvoreno govori o svojem poduzetničkom putu te startupovima poručuje da je neuspjeh sastavni dio uspjeha

U one perspektivne ulaže preko Hrvatske mreže poslovnih anđela CRANE.

Startupovima govorimo da se usude pristupiti ljudima. Osobni odnos je najvažniji u biznisu. Da izgubim sve što imam, ali da mi ostane telefonski imenik, napravio bih sve iznova.

Davorin Štetner

U toj mreži trenutačno je tridesetak ljudi. Zaposlenih nema, pa članovi sve rade volonterski. Iako je riječ o relativno maloj mreži, Štetner je otkrio kako je CRANE uspio utjecati na politike i legislativu vezane uz startupove.

On je u posljednjih nekoliko godina na Žumberku kupio 25 hektara zemlje, nekoliko starih kuća i štala te tamo razvija koncept rent a farm. Sretan je što mogućnost potpuno ekološkog uzgoja goveda na njegovoj farmi polako prepoznaju drugi. Tako su na Žumberak stigla i skupocjena waqyu goveda.

Emisija Poduzetnički mindset medijske platforme Poduzetnik prikazuje se petkom na portalu Novac.hr Jutarnjeg lista. Voditelj je Saša Cvetojević, a urednica Dunja Trojan.

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori