Digitalna revolucija vintage second – hand shopa u izvedbi zagrebačkih djevojaka

Digitalna revolucija vintage second – hand shopa u izvedbi zagrebačkih djevojaka

Spora moda postaje ekološka nužnost, a u želji da osvijeste kako second-hand odjeća može biti trendi, Maja Krištafor i Nikolina Šiljeg ovog su ljeta pokrenule brend TEJE.

TEJE će svoje komade predstavljati kroz kapsula kolekcije, moderan i održiv način plasiranja odjeće

Kupci će tako moći sa nekoliko komada upotpuniti i redefinirati svoj ormar kao i svoj stil podići na stepenicu više. TEJE žele osvijestiti na štetnost hiperprodukcije i staviti fokus na to da pravi komadi dođu do pravih ljudi.  U svakom vremenskom periodu kolekcije će donositi svoju priču, a djevojke će ju satkati od najboljeg izbora second hand komada koje su pronašle na raznim mjestima.

TEJE će svjetlo dana ugledati na popularnoj društvenoj mreži Instagram, a u odluci  da baš ovog ljeta pokrenu second-hand trgovinu ohrabrila ih je i popularnost 80-tih i 90-tih, čime na ulicama viđamo sve više vintage komada – od traperica, torbi, traper jakni i sakoa. Nikolini i Maji projekt je utoliko osoban jer je sam brend izgrađen iz riječi ‘Teja’, žargona koji je spontano krenuo iz Nikolininog društva, a opisuje snažnu i samopouzdanu ženu, djevojku koja privlači svojom osobnošću, stavom, energijom, a uz svoje želje i ambicije ima cilj koji dostiže.

U kolekcijama će svatko moći pronaći nešto za sebe – od vintage Levis jakni, Mustang traperica, vintage sakoa i haljina, samo u prvoj kolekcij

Prva kolekcija zove se ‘Mila’ i oličenje je plahe ženstvenosti. Mila je žena koja uživa u sitnicama: u glazbi, mirisu cvijeća, kavi u omiljenom kafiću i čitanju knjige na balkonu. Ona je svjesna koliko vrijedi i uživa u svome društvu, ne obazirući se na gužve niti gradsku vrevu – objašnjavaju.

Nove kolekcije izlazit će svakih mjesec i pol, a svaka od njih nosit će ime po drugoj ženi, s kojom dolazi i drugačiji modni izričaj, razmišljanja i stavovi koji se prenose kroz kolekciju.

Cilj je da se svaka žena pronađe u jednoj od njih i da se svaka osjeća kao prava Teja, glavni lik u svome životu.

Kreativno vodstvo i fotografije potpisuje mladi fotograf Luka Lajić (@lukalajic), šminku Dora Sedak – Benčić (@makeup.dsb), a ulogu modela nosi Nikolina Šiljeg.

Novu kolekciju možete pronaći na njihovoj Instagram i Facebook stranici, a uskoro i na webu.

FOTO: Luka LajićDigitalna revolucija vintage second – hand shopa u izvedbi zagrebačkih djevojaka

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori