Emanuel Stojanov: Želim pomoći, kako tvrtkama, tako i budućim zaposlenicima da pronađu savršeni ‘match’

Emanuel Stojanov: Želim pomoći, kako tvrtkama, tako i budućim zaposlenicima da pronađu savršeni ‘match’

Cijeli svoj život, Emanuel Stojanov sanjao je o svom vlastitom poslu, ali okolina ga je uvijek odvraćala od toga.

Njegove su strasti su employer branding, rad s ljudima, raditi stvari na pravi način i pomaganje društvu da se što brže i lakše prilagodi novim trendovima. Kroz svoju potragu za poslom, shvatio je koliko je zapravo nedostataka i loših poslovnih praksi kod poslodavaca. Oglasi za posao uglavnom su bili suhoparni i po modelu ‘copy-paste’, a povratna informacija bila je jako slaba ili nije postojala.

Odlučio je pokrenuti vlastitu employer branding agenciju

Želim pomoći, kako tvrtkama, tako i budućim zaposlenicima da pronađu savršeni ‘match’. Također, transformirat ću što je više moguće tvrtki u ‘tvrtke iz snove’ koje će privlačiti najbolje talente.

Emanuel Stojanov

Zašto employer branding?

  • Podiže vrijednost tvrtke.
  • Privlači kupce.
  • Employer branding je ustvari reputacija tvrtke.
  • ‘Nemoj stvarati za ljude, već stvaraj s ljudima.’
  • Najjednostavnije objašnjava potencijalnim kandidatima zašto trebaju odabrati baš tebe.

Zbog čega Emanuel treba novac?

Prije godinu dana, zbog pandemije je ostao bez posla. Dao je sebi izazov da unutar godine dana pronađe novi posao ili konačno pokrene svoj vlastiti posao.

Kako planira potrošiti novac?

  • Uložit će u dodatnu edukaciju u području employer branding-a
  • Održat će nacionalni event gdje ću upoznati sve zainteresirane
  • Izgradit će interaktivnu i korisnu web platformu
  • Određeni broj besplatnih radionica

Moj kranji cilj je zapravo promijeniti odnos između poslodavca i zaposlenika, i potencijalnih kandidata. Unijeti inovativni pristup pri selekcijskim postupcima i općenito poboljšati odnos među zaposlenicima unutar tvrtke. 

Emanuel Stojanov

Konzulting je namijenjen svima budući da employer branding ima široki spektar primjene, ali najviše onima koji zbilja žele uvesti promjene u svoje kompanije i biti prepoznati kao inovativni poslodavac i netko tko zbilja brine o zaposlenima.

Želite li pomoći Emanuelu u njegovu naumu, posjetite njegov LinkedIn profil za više detalja ili donirajte direktno putem Crowdfunding kampanje.

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori