Evo što vas do kraja travnja čeka u &TD-u

Evo što vas do kraja travnja čeka u &TD-u

Avijatičari

  • režija i dramaturgija: Tamara Damjanović
  • glume: Doris Šarić Kukuljica, Ozren Garabarić, Sven Jakir i Robert Španić
  • 19. i 20. travnja u 20 sati

Radnja predstave odvija se u suvremenom dobu, zahvaćenom nedefiniranom vrstom ‘apokalipse’ koja se manifestira kroz niz dugotrajnih požara. Oni se u posljednjih nekoliko godina javljaju diljem planete i teško ih je kontrolirati, zbog čega se svijet u potpunosti promijenio – dim i zagađene čestice zraka postali su svakodnevica. Posljedice su očigledne na svim poljima: ekonomskom, materijalnom, psihičkom i mentalnom, a ljudski se život sveo na oskudicu i preživljavanje u skučenim prostorima. U takvom od njih nalaze se i protagonisti priče: nekoć uspješan znanstvenik i njegova supruga te njihov sin i njegov partner, koji su se upoznali u Francuskoj. 

Razvojni &TD: Sreća

  • režija: Jelena Hadži-Manev
  • glume: Selma Mehić, Josipa Oršolić, Danijel Radečić, Tin Rožman
  • produkcija:Kazališna družina Tragači i Teatar &TD
  • 23. travnja u 20 sati

Četiri osobe s potpuno različitim životnim i kazališnim iskustvima pozvane su da rade predstavu na temu sreće. Danijel, Josipa, Selma i Tin okupili su se u veljači 2020. godine kako bi podijelili svoja viđenja ove nimalo jednostavne teme. Putem su ih dočekale veće i manje nevolje – pandemija, karantena, potresi, a na kraju i odlazak redateljice. Prepušteni izboru da predstavu do kraja realiziraju sami, zaključili su da bi ih usrećilo da ostanu na okupu i podijele ono što su u procesu saznali o sebi i jedni o drugima: da usamljenost nije trajna, da rakija pomaže, da je kazalište ponekad jako čudno, da gotovo ništa nije nepromjenjivo, da svatko može plesati.

Proces Kafka

  • režija i adaptacija: Ivan Penović
  • glume: Matija Čigir, Karlo Mrkša, Bernard Tomić, Lana Barić, Pavle Vrkljan, Domagoj Janković, Ivan Penović
  • 25. i 26. travnja u 20 sati

Način na koji je Proces fragmentarno pospojen, njegova izgledna nedovršenost i očiti skokovi u toku misli Franza Kafke nude upravo izvedbeni potencijal na koji se predstava Proces Kafka oslanja. Način kojim Kafka barata birokratskim rječnikom nudi specifičan improvizacijski fokus. Mogućnost nadopunjavanja, izmještanja rasporeda događanja i različitog čitanja smisla, odnosno paradoksalnosti ovog romana nudi prostor manipulacije scenske dinamike. Cirkularnost svakog poglavlja ovog romana, njegovo ponavljanje ujedno je i najveća zamka i najveća prednost postavljanja ove predstave. Stagnacija radnje izvor je emocionalnog razvoja, odnosno frustracije likova.

Nepoznata iz Seine feat. Porto Morto

  • režija: Rajna Racz
  • glume: Judita Franković Brdar, Marin Klišmanić, Ivan Čuić /Robert Španić, Gloria Dubelj
  • 29. i 30. travnja u 20 sati

Nepoznata iz Seine tragikomedija je o ljudima s ruba našega društva. To su oni koji u vama izazivaju nelagodu pa sklanjate pogled, okrećete glavu, produžujete korak jer vas izbacuju iz komfora vaše svakodnevnice: siromasi, kockari, pijanci, prosjaci, ulični huligani, probisvijeti. Priča je to o jednom velegradu s previše zvijezda i previše osamljenih ljudi koji jedva krpaju kraj s krajem, a čija ideja ljubavi često sklizne u nasilje. U ovoj predstavi samoubojstvo postaje crtica kojoj se društvo ruga, iako svi o njemu razmišljaju, a pokušaj bliskosti i ljubavi izmiče iz straha da jedni pred drugima budu ranjivi. To je predstava o ljudima kojima nikada ništa ne polazi za rukom, koji ne poznaju razliku između stvarnosti i igre, koji nemaju što za jesti, pa onda piju, kojima se nasilje i krađa čine neizbježnima za uspjeh. Iako, u svojoj suštini, to je predstava o ljubavi i jednoj ili dvije smrti.

FOTO: Teatar &TD

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori