Fran Peterlin iz sportske agencije Upgrade o marketinškoj strani nadolazećeg Svjetskog prvenstva u rukometu

Fran Peterlin iz sportske agencije Upgrade o marketinškoj strani nadolazećeg Svjetskog prvenstva u rukometu

Uskoro počinje Svjetsko prvenstvo u rukometu gdje će nastupati najbolji rukometaši svijeta.

Veliko natjecanje, velika je pozornica za naše rukometaše i reprezentaciju.

“Društvene mreže HRS-a pratim već godinama i mogu reći da rade odličan posao, sviđa mi se kako u stvarnom vremenu prate sve aktivnosti reprezentacija kroz zabavan i zanimljiv sadržaj prateći trendove na društvenim mrežama”, istaknuo je stručnjak za sportski marketing Fran Peterlin.

“Igrači, reprezentativci, nisu toliko aktivni na društvenim mrežama. Vjerujem da će ipak kad krene prvenstvo njihova aktivnost biti jača, jer sad se jedva može pronaći objava nekog od naših reprezentativaca gdje se najavljuje SP”, napominje Fran i dodaje – “Bilo bi šteta ne iskoristiti benefite koje ima najjači kanal za osobno brendiranja – društvene mreže”.

Velika natjecanja su prilika da se osobni brend pojača u kratkom vremenu. Spoj dobre igre na terenu i kvalitetno vođenje društvenih mreža može napraviti veliku promociju za igrača, reprezentaciju i sport općenito.

Mogli smo vidjeti na nedavno odigranom nogometnom SP-u u Katru kako su hrvatski nogometaši svakodnevno, aktivno izvještavali svoje pratitelje o emocijama prije i nakon utakmice, o tome što rade u slobodno vrijeme prije polufinala ili prije utakmice za 3. mjesto, s kim piju kavu…Sigurno su dobre igre reprezentacije pojačale pozitivan utjecaj nogometaša na društvenim mrežama, ali kvalitetno vođenje društvenih mreža može to multiplicirati.

“Zamislite samo da HRS strateški pristupi društvenim mrežama i “iskoristi” utjecaj naših rukometaša u javnosti kako bi došao do što većeg broja ljudi .Primjerice Instagram profil saveza prati skoro 100.000 ljudi. Ako svaki hrvatski reprezentativac ima prosječno 10.000 pratitelja, to znači da savez indirektno može “računati” na doseg preko 250.000 ljudi. Naravno, ako se kvalitetno umreži i iskoristi sportašev osobni brend. Na taj način savez/reprezentacija sa svakim sportašem aktivnim na društvenim mrežama može povećati svoj značaj i imidž, a time posljedično i vrijednost sponzorstava”, pojasnio je Fran.

“Vjerujem da će i ovo veliko sportsko natjecanje donijeti promociju Hrvatskom rukometnom savezu, reprezentativcima osobno kao i cijeloj Hrvatskoj”, zaključio je.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori