Frik iz kvarta opjevao omiljeno utočište mnogih od nas

Frik iz kvarta opjevao omiljeno utočište mnogih od nas

FRIK IZ KVARTA – istoimeni glazbeno – spisateljski projekt Zlatka Majseca predstavlja novi singl “Birtija je moj pravi dom”. Kada govorimo o spoju zvukovnog i pjevačkog stila kojim se ova pjesma odlikuje, riječ je o sasvim novom muzičkom žanru zvanom CABAREP. Djeco, nemojte ovo pokušavati prakticirati kod kuće – područje je još vrlo neistraženo i naprosto vrvi potencijalnim opasnostima. Zaokruživši cjelinu tj. opjevavši birtiju iz svih njenih općepoznatih – konvencionalnih pa sve do onih sasvim osebujnih, na prvu nešto teže dohvatljivih kuteva, Majsec je konačno mogao odahnuti od tog sraza s dobro poznatim “protivnikom”.

Štafetu tada preuzima njegov prijatelj i suradnik Ivan Vidović – Vida (Retrodukcija, Ivo Horvat) koji nije samo zaslužan za dobar dio glazbe, instrumentiranja i produkcije već i prijeko potrebno šamaranje Majseca kad je potonji bio uvjeren da nije nikakav bed ako pjesma traje 15 minuta – a koliko bi vremenski nesumnjivo iziskivala naracija prve verzije teksta. Nakon Vide u posljednjih sto metara utrke uskače provjereni sprinter – Antonino Šimić koji u naletu lucidne strasti odlučuje ne samo izmixati i masterirati pjesmu već i snimiti spot za 0 kuna (ako ne računamo pive i jumbo pizzu koje je platio textopisac). Obzirom da je pritom sa svojom šiltericom neodoljivo podsjećao na poznatog režisera Spielberga nadjenuše mu nadimak Spili. “Spili, bumo si kaj spili?!”, bila je rečenica koja se osim stihova pjesme mogla najčešće čuti tokom snimanja u goričkom Caffe baru Dobar dan.

Uz Vidu i Spilija u spotu se još pojavljuju Majsovi suborci iz Mel Camina – Tomislav Tonković i Vid Križanić (konobar i trubač), a ne smijemo zaboraviti ni talentiranog gospodina Keca (Krešimir Vešnik) u dojmljivoj ulozi domestica vulgaris kladioničara.

FOTO: Emilija Kopčalić

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori