Hrvatski Five prodan međunarodnoj Endavi zahvaljujući jedinstvenom proizvodnom mindsetu

Hrvatski Five prodan međunarodnoj Endavi zahvaljujući jedinstvenom proizvodnom mindsetu

Međunarodna agencija Endava kupila je hrvatsku digitalnu agenciju Five za 250 milijuna kuna. Ta je vijest nedavno odjeknula ovim dijelom Europe kako zbog vrijednosti akvizicije, tako i zbog činjenice da hrvatska tvrtka nije kupljena samo zbog vještina svojih programera, nego zbog proizvodnog mindseta, načina na koji pristupa stvaranju digitalnih rješenja.

O tome su u prvoj emisiji druge sezone Poduzetničkog mindseta govorili osnivači Fivea Viktor Marohnić i Luka Abrus.

Kupili su nas da zajedno napravimo još bolju Endavu. imamo vrlo jasnu misiju da viziju koju smo gradili u Fiveu, preselimo na cijelu Endavu koja je trideset puta veći business od nas i nama mnogo veći playground za idućih pet godina.

Luka Abrus

Investicijski bankar za Five je imao desetak ponuđača, no Endava je prepoznala kvalitetu tvrtke te njezin potencijal u godinama koje dolaze

Endava koja trenutačno zapošljava 7.500 ljudi diljem svijeta, akvizicijom je dobila još 220 zaposlenika Fivea.

Mi već dugo našim klijentima ne nudimo sate ili usluge, nego se bavimo glavnim poslovnim problemima svjetskih brendova. To je Endava prepoznala. Nedostaje im naš skillset, product mindset, product growth, design i pozornost koju pridajemo detaljima. Zajedno možemo ostvariti snažan sinergijski efekt, rekao je Abrus, a Marohnić pojasnio: Godinama razvijamo usluge kojima klijentima možemo optimizirati poslovanje i donijeti novu vrijednost. Sve češće nam dolaze klijenti koji kažu: „Mi ne želimo raditi s agencijom koja će napraviti ono što mi želimo. Želimo raditi s agencijom koja će nama reći što trebamo napraviti.

Five je jako dobro poslovao prošle, a rast je nastavio ostvarivati i ove godine

Osnivači agencije zadovoljni su radom ureda s programerima u Osijeku, Rijeci i Splitu te ističu činjenicu da su hrvatski programeri izuzetno traženi na domaćem tržištu. Emisija Poduzetnički mindset medijske platforme Poduzetnik prikazuje se petkom u 10 sati na portalu Jutarnji.hr (u rubrici Novac.hr). U novoj sezoni emisija, uz razgovor s glavnim gostima koji vodi Saša Cvetojević, uspješnim hrvatskim poduzetnicima, ima i tri nove rubrike: Prodajni mindset, Psihologiju uspjeha i Male velikane. Urednica emisije je Dunja Trojan.

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori