fbpx

Humanitarna akcija Karibu Kaaawe i Udruge Nismo same

Humanitarna akcija Karibu Kaaawe i Udruge Nismo same

Brend Karibu Kaaawa nastao je krajem 2017. godine, zajedno sa coffee shopom na zagrebačkoj Trešnjevci. Cilj im je promovirati pržena zrna kave malih europskih pržionica te učiniti vrhunsku kavu, eng. specialty coffee, dostupnijim proizvodom i u Hrvatskoj.   

Iza svega stoje Ivana Zec Škember i Ana Buljan, donedavno korporativke, a sada poduzetnice i zaljubljenice u koncept vrhunskih kava. Putovanje na farmu kave u Afriku pobudilo je u njima poduzetničku ideju. Njihova svakodnevna uzrečica prilikom ispijanja kave Karibu Kahawa (što na svahiliju znači Uživaj u kavi) inspirirala ih je za stvaranje imena i brenda.

Razvili suradnju s desetak europskih pržionica kave

Karibu Kaaawa, prvi je brend u Hrvatskoj i regiji koji nudi različite vrhunske arabice iz malih pržionica diljem Europe. Cilj im je pronaći i kušati najbolje kave kako bi ih kupci kasnije mogli probati u coffee shopu ili narudžbom preko Web shopa. Dosad su razvili suradnju s desetak europskih pržionica. Posebnost ovog Web shopa svakako je pretplata na kavu unutar koje svaki mjesec onom tko se pretplati na kućnu adresu dostavljaju paketić kave iznenađenja.

Važno je napomenuti da iza ovog specialty coffee koncepta stoji društveno odgovorno poslovanje unutar kojeg se farmerima nastoji osigurati otkupna cijena koja će im biti dostatna za pokrivanje troškova i potaknuti ih na daljnju proizvodnju što nije slučaj kod komercijalnih kava kod kojih se cijena određuje na burzi.

Karibu Kaaawa povezuje lokalne umjetnike i podupire marginalizirane skupine

Kako bi zaokružili priču, coffee shop Karibu Kaaawa u svom asortimanu nudi proizvode od OPG-ovaca, malih proizvođača i slično. Od samih početaka, Karibu Kaaawa nije bio običan coffee shop već mjesto koje je povezivalo lokalne umjetnike, podupiralo marginalizirane skupine i upotpunjavalo kvartovski život na Trešnjevci.

Humanitarna akcija za prijevoz oboljelih žena na kemoterapiju

Udrugu Nismo same osnovala je Ivana Kalogjera koja se godinama borila s rakom dojke. Kako bi pomogla osobama koje muče slični problemi, osnovala je udrugu i pokrenula Web stranicu.

Zamišljena je kao mjesto na kojem ćete moći razmjenjivati iskustva, dobiti informacije, tražiti odgovore na pitanja koja vas muče, upozoravati na nelogičnosti i probleme u sustavu, dijeliti snagu i veseliti se životu, navodi Ivana o razlogu pokretanja cijele ove priče.

Udruga je osnovana kako bi pomogla ženama oboljelim od raka.

S tim ciljem, udruga pokreće brojne akcije. Jedna od njih je Nisi sama-Ideš s nama, akcija kojom se prikupljaju sredstva za prijevoz taksijem oboljelih žena na kemoterapije. Dio ove akcije trenutno je i Kaaawa.

S udrugom Nismo same surađujemo već dvije godine. Do sad su to bile akcije kroz prodaju njihovih promotivnih proizvoda u našem prostoru. Kako to sada nije moguće, odlučile smo pokrenuti akciju preko našeg web shopa. Od svakog prodanog paketića kave (250g) donirat ćemo Udruzi 5 kn za prijevoz oboljelih žena na kemoterapiju. 

Građani se mogu uključiti kupnjom proizvoda s oznakom Nismo same na Web shopu. Karibu Kaaawa će za svaki kupljeni paketić kave udruzi Nismo same donirati 5kn. Sredstva će biti korištena za prijevoz oboljelih žena taksijem na kemoterapiju. 


Isto tako, udruzi se može pomoći direktnom donacijom ili kroz volontiranje.

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 20.000 zaljubljenika u grad.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *