fbpx

Igre mobilnosti: Cilj je upoznati građane s problematikom osoba s invaliditetom, ukloniti predrasude i razviti svijest

Igre mobilnosti: Cilj je upoznati građane s problematikom osoba s invaliditetom, ukloniti predrasude i razviti svijest

Jučer su na Znanstveno-učilišnom kampusu Borongaj održane Igre mobilnosti, edukacijsko-rekreacijske aktivnosti u kojima građani i javne osobe na improviziranom poligonu stječu iskustva u svladavanju zapreka vozeći se invalidskim kolicima i u simuliranoj se sljepoći orijentiraju u prostoru pomoću bijelog štapa.

Cilj Igara mobilnosti je upoznavanje građanstva i društvenih autoriteta s problematikom osoba s invaliditetom kao i uklanjanje predrasuda i razvoj društvene svijesti o invaliditetu, te zagovaranje stvaranja uvjeta za izjednačavanje mogućnosti osoba s invaliditetom s mogućnostima drugih članova zajednice. Akcija se izvodi uz vodstvo dugogodišnjih educiranih volontera Društva tjelesnih invalida.

FOTO: Klara Halužan/Beli Zagreb Grad

Naime, ovu akciju želimo organizirati s namjerom da dio jednostavne problematike populacije s invaliditetom praktično predstavimo i podijelimo i sa studentima i profesorima. Svjesni smo aktualne situacije s pandemijom bolesti COVID-19 i neizvjesnosti koja zahvaća se segmente društva, te napominjemo da se radi o aktivnosti koja se održava na otvorenom i na kojoj se vodi računa o poštivanju svih epidemioloških mjera (zaštitne maske, rukavice, dezinfekcijska sredstva, održavanje razmaka). Uz to, ona je u skladu s točkom 15. Preporuke za održavanje nastave na visokim učilištima u razdoblju pandemije bolesti COVID-19 uz primjenu protuepidemijskih mjera, objavljene od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

FOTO: Klara Halužan/Beli Zagreb Grad

Organizator Igara mobilnosti je Društvo tjelesnih invalida iz Zagreba pod vodstvom predsjednika Društva Milana Ožegovića.

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 25.000 zaljubljenika u grad.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *