Marko Torjanac: Umjetnost je uvijek ta koja mora biti svijest i savjest društva

Marko Torjanac: Umjetnost je uvijek ta koja mora biti svijest i savjest društva

U novoj emisiji KolibriS koja je izazvala veliko zanimanje javnosti gostovao je poznati kazališni, televizijski i filmski glumac Marko Torjanac.

Marko Torjanac je diplomirao glumu 1990. godine na Akademiji dramskih umjetnosti u Zagrebu u klasi profesorice Neve Rošić. Osnovao je kazalište Planet Art 2001. godine čiji je umjetnički i izvršni ravnatelj i producent. Za kazalište Planet Art preveo je tekstove poput “U posjetu kod gospodina Greena”, “Velika zvjerka”, “Zečja rupa”, “Prekidi”, “Tko je ovdje lud”, “Plemena”, “Ritina škola”, a kao redatelj potpisuje predstave “Sumnja”, “Zečja rupa”, “Prekidi”, “Tko je ovdje lud”, “Ritina škola” i “Boksačko srce”. U mnogim od navedenih predstava i glumi. Uz kazalište za odrasle, pokretač je i voditelj Edukativnog kazališta za djecu i mlade za koje piše tekstove i režira. Pokrenuo je Stand up comedy radionice, bio je urednik časopisa Hrvatsko glumište i scenarist i autor nekoliko televizijskih emisija. Također je vrlo poznat i u sinkronizaciji nekoliko animiranih filmova i serija.

U novoj emisiji KolibriS Marko je odgovorio na brojna pitanja

Koja je predstava Kazališta Planet Art izazvala najviše reakcija javnosti i zašto? Treba li umjetnost propitkivati našu stvarnost i poticati nas na razmišljanje ili je svedena na puku dekoraciju? Je li politički diskurs tj. političko slaganje ili neslaganje ispred umjetničkog djelovanja u Hrvatskoj? Koliko je politika naštetila umjetnosti i umjetnicima, nedostaje li nam solidarnosti i podrške među kolegama, što možemo učiniti kako bi napredovali i promijenili trenutnu poziciju? Kako je voditi nezavisno kazalište u Hrvatskoj, vole li Hrvati satiru te kakva je percepcija i tretman samostalnih umjetnika u Hrvatskoj saznajte u novoj emisiji KolibriS!

FOTO: PR

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori