Matej Nakić (BluVinil): Na novom albumu čeka vas red megabalada i red disko rocka

Matej Nakić (BluVinil): Na novom albumu čeka vas red megabalada i red disko rocka

Najbrže rastući domaći pop rock bend, BluVinil je prvim autorskim albumom Apaši uhvatio nominaciju za Rock&Off nagradu za Veliki prasak, a s istoimenom pjesmom zacementirao su svoju poziciju u radijskom eteru. Krajem svibnja ove godine idu korak dalje i objavljuju Heroje, pjesmu koja trenutno broji više od 100000 pregleda na YouTubeu i svojevrsan uvod u drugi studijski album. Ovog petka, 9. srpnja, BluVinil će s grupom Silente nastupiti u Hala Parku, a tim smo povodom razgovarali s frontmenom benda, Matejem Nakićem.

Prvim autorskim albumom Apaši uhvatili ste nominaciju za Rock&Off nagradu za Veliki prasak, a na ovogodišnjoj Rockoff turneji, svirali ste s J.R.Augustom na Hvaru. Kakva vam je bila hvarska publika? Kada biste se ponovno vratili na Hvar – s kime biste željeli dijeliti pozornicu?

Hvarska publika je bila genijalna i pružila nam je pravu dobrodošlicu. Drago nam je da smo dobili priliku prvi put zasvirati za njih. S kim bi svirali da se ponovno vratimo na Hvar? Odgovor se nameće sam od sebe – s Gegom institucijom i njegovim Picigin bendom.

Nedavno ste svirali i na dodjeli nagrada multimedijalnog projekta Moja.hr, kojim se predstavljaju županije Lijepe naše. Što vi najviše volite u svojoj matičnoj, Šibensko-kninskoj županiji? Pet neizostavnih lokacija koje bi se morale naći u jednominutnom spotu, da ga vi snimate.

U našoj županiji najviše volimo ljude. Njihovu pretjeranu kritičnost, visoke kriterije i žuganje – da toga nema, ne bilo ni nas.

Pet neizostavnih lokacija? Možemo kronološkim redom, kako obično izgleda jedan posjet Šibensko-kninskoj županiji:

  1. Ujutro se dignit i otić posjetit predivnu Krku, ispeć se na suncu i dehidrirat;
  2. Dovest se do Šibenika, prizalogajit u konobi Marenda;
  3. Onda otić hodočastit na sve tri tvrđave, odspavat i kasnije opet prizalogajit nešto riblje u restoranu Šešula;
  4. Zatim, kad padne večer, otić u Azimuta na skale i fino se osvježavat do dugo u noć,
  5. I naposljetku: u sitnim satima otić u Tete na Vidike po sendvič.

Bliži nam se veliki koncert u Hala Parku, na kojoj ćete pozornicu dijeliti s grupom Silente. Posljednji put ste skupa svirali u Splitu, 18.lipnja. Da morate grupi Silente dati da otpjeva jednu vašu pjesmu i da morate uzeti i izvesti jednu njihovu u Zagrebu – koje bi to pjesme bile?

Oni – Ova pjesma.

Mi – Kako misliš.

Dajte nam jedan sočan detalj iz backstagea! Tko vlada zrakom, a tko vlada zemljom? Tko se pobrinuo o vinu, a tko je zaboravio pozvati neke od apaša?

Rado, ali prekršio bih sveti konsenzus među bendovima, a to je da se dogodovštine iz zabinja nikad ne daju u javnost. 😊

Kada pomislimo da ne može bolje od Apaša i potpuno se psihički pripremimo na moguće razočarenje – vi nam poklonite Heroje, apsolutni pogodak koji je u mjesec dana prešao 100.000 pregleda na YouTubeu. Trebamo li se bojati što nam spremate na ostatku albuma? Gdje biste voljeli održati promociju albuma?

Ostatak albuma će biti u istom tonu kao i Heroji, dakle energično, frontalno i otvoreno. Red megabalada, red disko rocka. Promociju albuma bismo htjeli održati negdje na otvorenom – da izbjegnemo čudesa, mjere i da se ljudi mogu propisno zabavit.

I ovog su puta s vama na produkciji radili Antonino Šimić iz Greenwood Studija i Tomislav Dugandžić iz Pluton Productionsa. Antonino na audio-produkciji, a Tomislav na video-produkciji. I ponovno – ubili. Dajemo vam minutu u kojem ćete se obratiti ovom dvojcu i napisati im što najviše cijenite kod njih i zašto surađujete baš s njima. Nakon minute, prestaješ tipkati. Tik-tok – kreni.

Antonina cijenimo zbog toga što je kvalitetan i predan. Uvijek je spreman naučiti nešto novo i ima sluha za svaku našu ideju. Veliki smo perfekcionisti i obično imamo 1000 prijedloga i ispravaka, a za rad s takvim budalama čovjek stvarno treba biti strpljiv i vjerovati u njihovu glazbu.

Tomislav je majstor svog zanata i gušt je radit na njegovim videoprojektima. Uvijek je jako zabavno i kreativno. Također je veliki perfekcionist i ta snimanja obično traju po 12 sati dnevno te uključuju ekstremne oblike fiskulture, zatajenje mišića i dehidraciju. Ali, bože moj…

Kada sam te posljednji put pitala što za BluVinil znači uspjeh – rekao si da je to gostovati u showu Dalibora Petka. U međuvremenu se to i ispunilo. Što se dogodi kada se snovi od perja prizemljuju polako? Bojiš li se praznine koja obično slijedi nakon ostvarenja nekoga sna?

Nakon gostovanja u showu Dalibora Petka moj se život počeo raspadati i izgubio je svaki smisao. Hrana više nema isti okus, nemam više volje da izađem van. When you get to the top, the only way to go is down. Velika je praznina ostala u nama nakon tog akustičnog nastupa i zabavne pitalice koju smo Bruno i ja odigrali s Daliborom.

Prošle si godine radio na znanstvenom radu u kojem si istraživao utjecaj pandemije na radnu uspješnost. 1. srpnja na snagu su došle i nove mjere koje se, između ostaloga tiču i koncerata i drugih javnih okupljanja. Koliko je to dodatno zakompliciralo ionako zakompliciranu glazbenu scenu?

Glazbena scena je na izmaku snaga, to je svima jasno. Puno je mojih kolega koji ne vode dvojnu karijeru i njihovi prihodi ovise isključivo o nastupima uživo.

U situaciji u kojoj je imperativ da se što prije cijepimo i nastavimo dalje s normalnim životom, mi nažalost već dugo plaćamo danak politizaciji znanstvenih institucija od strane raznih interesnih grupacija (e.g. naš notorni „stožer“).

Upravo su te i takve grupacije kreirale atmosferu nepovjerenja u znanstvene autoritete – zbog čega već dugo plaćamo cijenu, kako na javnozdravstvenom tako i na gospodarskom planu.

Nekoliko brzopoteznih:

Nama ne treba srebra, nama ne treba zlata, nama treba: zampa.

Mi živimo iz: nehaja.

Ja si ne mogu pomoći kada je riječ o : gledanju NBA-a do 4 u noći, a ujutro radim.

Znaš da ne bi trebao, ali ipak to radiš: jedem burek u sitne sate.

FOTO: Lidija Kulušić

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori