Nesvakidašnja kampanja pojavila se na ulicama Zagreba: Vizualno rješenje reakcija je na slučaj pada letjelice

Nesvakidašnja kampanja pojavila se na ulicama Zagreba: Vizualno rješenje reakcija je na slučaj pada letjelice

Nesvakidašnja oglasna kampanja pojavila se na ulicama Zagreba, a Vrtovi Hortus odlučili su se za provokativno rješenje kojim zazivaju na uređenje vrtova u proljetno vrijeme.

Pozivajući građane da pripreme svoj vrt za sve moguće goste, poruka kao i vizualno rješenje nedvosmislena su reakcija na nedavni slučaj pada letjelice u Zagrebu i situaciju koja nas okružuje. Koristeći trenutak vezan uz ovaj ozbiljni događaj, Hortus je temi pristupio kroz šalu jer bez obzira na sve, kažu, vrtovi su njihova furka.

“Mi smo ozbiljni vrtlari spremni na šalu, ali smo iskoristili neozbiljni trenutak. Sve što se događa oko nas je jako ozbiljno, ali neki potezi određenih ljudi su neozbiljni. Dok nebom lete letjelice, nitko ne zna što se događa. Željeli smo poručiti da se, bez obzira na sva trenutna događanja u svijetu, bitno potruditi da nam bude ugodno i lijepo u našem zelenom okruženju. Mi u tome možemo pomoći”, poručuju Alan Ančić i Bojan Bojić, osnivači Vrtova Hortus koji su na ideji radili s agencijom Spellcaster.

Nazivajući se dizajnerima života na otvorenom, spajaju moderne i tradicionalne tehnike vrtlarenja, a kroz opušten pristup Vrtovi Hortus iznova pokazuju da je kreativnost u uređenju vrtova neograničena. Više saznajte na web stranici www.vrtovihortus.hr.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori