Novi singl Dine Merlina o ljubavi koja nikad ne prestaje ‘Jedan dan, jedna noć’

Novi singl Dine Merlina o ljubavi koja nikad ne prestaje ‘Jedan dan, jedna noć’

Nakon prva dva singla Mi i Dođi, koji do danas broje više od 30 milijuna pregleda na YouTubeu, Dino Merlin je objavio treći singl Jedan dan, jedna noć koji će se također naći na dugoočekivanom dvanaestom albumu ovog umjetnika.

Dragi prijatelji, donosim vam novu pjesmu koja ima posebno mjesto u mom srcu, baš kao i istinit događaj koji me inspirisao da je napišem. Ovo je priča o ljubavi koja nikad ne prestaje, riječi su kojima je Dino Merlin u svojoj Viber zajednici i na društvenim mrežama podijelio vijest o izlasku novog singla. 

Govoreći o novoj pjesmi kantautor dodaje: Ostajem optimističan i nadam se da ćemo nakon vremena koje je iza nas, a i dalje tu, biti bolji jedni prema drugima, i da ćemo nastaviti dalje, čuvajući one kosmičke silnice koje nas sve povezuju ispod ovog zajedničkog neba.

Interesantno je i to da su objavljena dva prateća videa: lyric video koji potpisuje Toni Huml i video Jedan dan, jedna noć iza kojeg stoji Kukla, redateljica spotova Mi i Dođi. Kukla je ujedno režirala i prvi online koncert Dine Merlina, Mir svim dobrim ljudima, koji je na dočeku 2021. godine pratilo više od pola milijuna ljudi. Show na kojem je radio tim od više od 100 profesionalaca postavio je nove standarde produkcije virtualnih TV koncerata, a gledateljice i gledatelji su tom prilikom, osim svevremenskih hitova, imali priliku vidjeti i impozantnu scenografiju, posebno kreirane videoanimacije kao i koreografije u izvedbi plesne grupe iz videospota Mi.

Show Mir svim dobrim ljudima od danas je u cjelini dostupan na službenom YouTube kanalu Dine Merlina koji broji preko 450.000 pretplatnika. Sve pojedinačne koncertne izvedbe će također biti dostupne u audioformatu na svim digitalnim platformama. Sve su ove informacije dostupne na Merlinovoj službenoj web stranici: www.dinomerlin.com

FOTO: PROMO

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori