Popularna obrada velikog hita 90-ih ‘Od Prevlake do Dunava’ u izvedbi Mejaša nakon 8 godina dobila spot

Popularna obrada velikog hita 90-ih ‘Od Prevlake do Dunava’ u izvedbi Mejaša nakon 8 godina dobila spot

Iako je obrada pjesme “Od Prevlake do Dunava” grupe Mejaši objavljena na njihovom prvom EP-ju 2013. godine, tek je sada stigao videospot za nju. I to na točno 25 godina od izlaska originalne pjesme Letećeg odreda. Kako kažu Mejaši, neke pjesme s vremenom postanu veće od autora i samog izvođača, publika ih prisvoji i od tog trenutka više nitko ne može utjecati na domet pjesme.

“Ova pjesma je upravo potvrda takve situacije i mislim da je zaslužila da joj nakon 25 godina damo još jedan vjetar u leđa i približimo je mlađim naraštajima. U našem aranžmanu je dobila apsolutno neko svoje novo odijelo i mislim da će ona brzo potvrditi svoju veličinu kojoj smo mi svjedočili davnih dana kad smo odrastali uz nju i svirali je na maturalcima. Na našim koncertima već dugo ima svoje mjesto, a siguran sam da ćemo i svojom izvedbom probuditi sjećanja starije generacije”, kaže Nikola Bosilj iz Mejaša.

A za sve je kriva pjesma “Zorica” koja je i dan danas najveći hit Mejaša

Publika je htjela svojoj djeci, unucima i prijateljima pokloniti pjesmu u fizičkom obliku, a kako nisu imali dovoljan broj autorskih pjesama odlučili su 2013. godine objaviti EP. Na tom izdanju našla se i obrada “Od Prevlake do Dunava”. Tada su rekli da će jednom snimiti i spot za pjesmu, ako procijene da je to potrebno.

“Upravo sada je došlo to vrijeme, kad smo odrasli i mislimo da nam takav tip pjesme apsolutno pristaje. Edo je svoju zrelost u vokalu dokazao još tada, što s godinama potvrđuje i u novim pjesmama, a mi kao bend se nevjerojatno ugodno osjećamo u ovom stripu. Vjerojatno to dođe s godinama mada još ima u nama one ludosti na koju smo vas navikli kroz svoje pjesme i spotove”, izjavili su Mejaši, kojima se u spotu priključio i Denis Dumančić, autor originalne pjesme.

FOTO: PROMO

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori