Porto Morto objavili ‘VRIJEME ZA ČILANJE’ i otkrili nove detalje albuma

Porto Morto objavili ‘VRIJEME ZA ČILANJE’ i otkrili nove detalje albuma

Portopop otkriva novo poglavlje glazbenog putovanja benda Porto Morto, a pjesmom VRIJEME ZA ČILANJE otkrili su više detalja o tome kako će zvučati njihov novi album.

Ova pjesma je proglas oslobođenja i poziv. Nakon dugo vremena došlo je, niotkuda, kao iz vedra neba vrijeme za čilanje. Uđi u auto, idemo u đir. Spot je fantazija u svijetu u kojem je glavna valuta čil. Apstraktan delirij u kojem je glavni cilj osvojiti malo vremena za sebe.

Tekst i glazbu za singl VRIJEME ZA ČILANJE potpisuju Roko Crnić, Dario Stilinović, Luka Čapeta i Hrvoje Klemenčić. Na miksu je s njima radio Iso Miki (KUKU$). Cijeli audio i video snimljen je u nedavno otvorenoj vlastitoj ‘indiependent’ produkciji samog benda koja nosi naziv studio Šećer, pod etiketom Jebotona. Upravo na ovoj pjesmi Porto Morto je ugostio Darija Stilinovića Stila, vokala benda Spremište. Oba benda iza sebe imaju dugu suradnju zahvaljujući kolektivu Jeboton. Za sjajnu atmosferu spota pobrinuli su se i plesači plesnog kolektiva Škvadra.

Da su Porto Morto jedno od najvećih iznenađenja na domaćoj glazbenoj sceni u posljednje vrijeme, dokazuje i činjenica da je publika i struka odlično prihvatila njihov posljednji album Portofon (2019.). Album im je priskrbio tri nominacije za Porin, a upravo na tom izdanju objavljena je i pjesma Hodaj, na kojoj su surađivali s Darkom Rundekom.

I dok njihove pjesme osvajaju hrvatski radijski eter te skupljaju zavidne klikove na brojnim streaming servisima, Porto Morto nastavljaju sa svirkama uživo ondje gdje su stali prije pandemije. Nakon odličnog koncerta u Čakovcu početkom lipnja, bend najavljuje i koncert 12. lipnja. Porto Morto pred zagrebačku će publiku stati na pozornici Ljeta u MSU, a ulaznice za koncert možete nabaviti u sustavu Eventim.

FOTO: PROMO

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori