Praktična link lista: Više od 100 malih poduzetnika Hrvatske na jednom web mjestu

Praktična link lista: Više od 100 malih poduzetnika Hrvatske na jednom web mjestu

Znate onaj osjećaj bespomoćnosti kad na instagramu već par dana bezuspješno pokušavate pronaći poseban poklon za dijete? Fotografa za vjenčanje? Ili posebne dekoracije za dom?

Instagram nije stvoren za jednostavno i lako pretraživanje.

Ako ste ikad neumorno upisivali hashtagove pokušavajući se sjetiti imena onog malog-branda-koji-je-baš-imao-orginalne-šalice/dizajn/igračke – znate o čemu vam pričamo.

Ipak, danas su te beskonačne pretrage stvar prošlosti. Ekipa koja stoji iza web platforme www.malipoduzetnici.com, na istoj je stranici popisala neke od najboljih hrvatskih malih proizvođača, poduzetnika i pružatelja usluga – uz linkove na njihova web mjesta!

Cilj je platforme pružiti svima zainteresiranima da jednostavno i lako pretražuju domaće proizvode i inspiriraju se ponudom koju nude mali hrvatski poduzetnici

S druge strane, platforma omogućava malim hrvatskim poduzetnicima da njihov rad postane vidljiv široj javnosti, pri čemu ne moraju investirati goleme iznose u upitne rezultate marketinga.

Danas, kad se na popisu nalazi već više od 100 malih hrvatskih poduzetnika – odlučili smo porazgovarati s Lucijom – idejnom začetnicom ovog hvalevrijednog projekta.

Lucija, kako ste došli na ideju ”malih poduzetnika” i što je sve potrebno za uspjeh jedne tako posebne ideje?

”Mali poduzetnici” krenuli su kao instagram profil u trenu kad radi nezaposlenosti nisam imala sredstava da ista investiram u web stranicu. Ipak, znala sam da je ideja izvrsna, jer su poduzetnici od početka pokazali velik interes. Javljali su se sa svih strana pa sam jedva uspijevala samostalno napisati i urediti sve priče koje su mi slali.

S manje od 100 objava skupili ste preko 2.500 pratitelja na instagramu. Što je sve za to potrebno?

Kao što rekoh – interes je golem. I poduzetnika i kupaca. Ipak, danas nam je instagram profil u drugom planu, jer organski rast zahtjeva abnormalno puno vremena koje si danas više ne možemo priuštiti.

Sada je naš glavni fokus web platforma i njezina optimizacija s tražilicama, u što na dnevnoj razini ulažemo jako puno truda i energije. Pa ipak – rezultati se naziru svaki dan.

Kako vidite budućnost ove web platforme?

Na prvom mjestu su svakako naši poduzetnici i promocija njihova rada. Ipak, više ne radimo bezuvjetna objavljivanja. I mi smo poduzetnici pa nam protuusluge služe za razvitak ideje, dosega i kvalitete web platforme.  

Jednu lijepu suradnju ostvarili smo s magazinom Grazia, koji na web portalu magazina jednom mjesečno objavljuje priču o hrvatskom poduzetniku mjeseca pa njihovom izboru, ali s naše link liste.

Osobno imam viziju što bi sve htjela postići i što bi sve htjela da web platforma postigne na razini Lijepe naše, ali trudimo se ići naprijed u skladu s vremenskim, financijskim i privatnim mogućnostima.

Evo, vjerujemo i da će nam suradnja s Vašim portalom – belizagrebgrad.com.hr biti još jedan korak na putu do osvajanja simpatija za nas i tržišta za naše poduzetnike.

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori