Soundtrack za film koji nije snimljen: RadioTeatar predstavlja – Kralj Čačka & Nina Bajsić

Soundtrack za film koji nije snimljen: RadioTeatar predstavlja – Kralj Čačka & Nina Bajsić

Soundtrack za film koji nije snimljen je glazbeno–poetski street movie. Publiku će kroz ovo putovanje provesti dvoje osobitih protagonista, koje povezuju poetski senzibilitet u kreativnom radu te sklonost izražavanju u različitim medijima.

Radio predstava Soundtrack za film koji nije snimljen imat će pulsku premijeru 21. svibnja, zagrebačku u kinu Kinoteka 24. svibnja, a u Dubrovniku se očekuje 28. svibnja 2021.

Ovaj kazališno–radijski dijalog se sastoji od poetskih, proznih i glazbenih zapisa nastalih kao dijaloška razmjena tijekom zime i proljeća 2020./21. između zagrebačke pjesnikinje, kantautorice i dramaturginje Nine Bajsić i beogradskog pjesnika, kantautora i slikara Nenada Marića (Kralj Čačka). U maniri radiofonskog teatra, dramaturgija Soundtracka za film koji nije snimljen se ne zasniva samo na riječima i glazbi, već ju krasi i zvučno-atmosfersko ruho Dina Brazzodura i Lane Deban upotpunjeno terenskim audio snimkama i naracijom Pavlice Bajsić.

Zagrebačka premijera u kinu Kinoteka:

  • 24.5. ponedjeljak, u 18:00 h (uskoro u on-line prodaji)
  • 24.5. ponedjeljak, u 20:00 h (uz pozivnicu)

Tekstovi: Nenad Marić aka Kralj Čačka, Nina Bajsić

Glazba: Nenad Marić, Marko Marić, Dino Brazzoduro, Nina Bajsić

Soundscape: Dino Brazzoduro i Lana Deban

Dramaturgija: Pavlica Bajsić

Produkcija: Katarina Grgić za RadioTeatar (Zagreb)

Suradnici: Radio Rojc (Pula), Art radionica Lazareti (Dubrovnik), POP Depresija (Beograd), kino Kinoteka (Zagreb) i Gradske galerije Osijek (Osijek)

Ostali suradnici: Oblikovateljica svjetla: Sara Bundalo; Voditelj tona: Dalibor Piskrec; Dizajner vizuala: Neven Zulijani; Fotografkinje: Anita Nadj i Mia Cvitković; Odnosi s javnošću i PR: Dalibor Jakus; Autor teasera: Dražen Krešić; Asistent produkcije: Vedran Bošnjak; Asistentica za PR: Jasmina Bojić.

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori