Treći zagrebački restoran brenda Domino’s Pizza otvoren u Prečkom, a u planu je i širenje diljem Hrvatske

Treći zagrebački restoran brenda Domino’s Pizza otvoren u Prečkom, a u planu je i širenje diljem Hrvatske

Treći zagrebački restoran brenda Domino’s Pizza otvoren je u naselju Prečko. Kada će u hrvatskoj prijestolnici imati pet ili šest restorana, brend će krenuti u širenje zemljom. Plan hrvatske franšize slavnoga američkog brenda jest u iduće dvije godine doći u Osijek i Rijeku, a potom nastaviti razvijati svoju mrežu restorana i u drugim većim hrvatskim gradovima.

„Franšizni model je dobar jer imate svjetski poznati brend što znači da je olakšano predstavljanje proizvoda tržištu. Poslovni model je standardiziran i imate dobru podršku. U svijetu je više od 18.000 poslovnica Domino’s Pizze i iza njih je veliko iskustvo. Nedavno sam bio na konferenciji primatelja franšize u Las Vegasu. Franšizeri su oduševljeni našim vremenom dostave. Dostava u svijetu prosječno traje između 25 i 27 minuta, a naša pizza na kućni prag naručitelja stiže unutar 20 minuta. Trenutačno imamo 12 zaposlenih i više od 70 studenata“, kazao je Mihael Sviben, vlasnik i direktor tvrtki All about pizza i Perfect Circle, suvlasnik franšiza Domino’s Pizza i F45 za Hrvatsku u emisiji Poduzetnički mindset.

Na dovođenju brenda Domino’s Pizza u Zagreb počeo je raditi 2018. godine, a prvi je restoran otvorio 2020. godine

„Na hrvatskom tržištu je mnogo odličnih pizzerija i restorana. Mi smo htjeli predstaviti drugačiji koncept Domino’s Pizza. Cjenovno smo željeli biti u zlatnoj sredini. Kupci su to dobro prihvatili. Domino’s Pizza ima punije, deblje tijesto i svaki komad pizze ima isti broj sastojaka i specifičan okus“, pojasnio je Sviben.

Zbog specifičnosti uživanja u pizzi u Hrvatskoj, prvi zagrebački restoran Domino’s Pizze ima dosta stolova u unutrašnjosti i na terasi.

„Gužva privlači gužvu! Velik dio prometa dolazi od konzumacije pizze u restoranu. S pandemijom je počela bujati dostava. Domino’s Pizza kao začetnik dostava u SAD-u, mnogo ulaže u tehnologiju. Korisnici franšiza u Australiji i Novom Zelandu razvijaju nove načine dostave, one pomoću dronova i električnih automobila s autopilotom. Mnogo se toga sprema u idućih deset godina. Mi radimo na tome da se vrijeme pečenja pizze smanji za dvije minute. Kao vlasnici franšize za Hrvatsku, namjera nam je u zakup davati podfranšize“, rekao je Sviben.

U Hrvatsku je donio franšizu još jednog globalnog brenda – F45

Pod tim brendom djeluje već više od 2000 fitness studija u svijetu. Ta je franšiza nastala po ideji Roba Deutscha, trenera holivudskih zvijezda koji je osmislio treninge koji vježbanje u teretani spajaju s konceptom osobnih treninga. Ti su treninzi oduševili mnoge slavne osobe, a glumac Mark Wahlberg čak je i uložio u taj brend.

Sviben je istaknuo kako fitness spada među rastuće trendove te kako nakon dvije izazovne pandemijske godine studio F45 u Zagrebu posluje odlično.

Emisija Poduzetnički mindset medijske platforme Poduzetnik prikazuje se premijerno svakoga drugog petka u 10 sati na portalu Novac.hr Jutarnjeg lista. Voditelj je Saša Cvetojević, a urednica Dunja Trojan.

FOTO: PROMO

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori