U Zagrebu nakon dvije godine održana slovensko-hrvatska turistička poslovna radionica

U Zagrebu nakon dvije godine održana slovensko-hrvatska turistička poslovna radionica

Slovenska turistična organizacija (STO) te brojni hotelijeri i ostali važni turistički subjekti, u samom su središtu Zagreba, u hotelu Dubrovnik, predstavili svoju aktualnu turističku ponudu kao i planove za daljnji razvoj koji, kako su istaknuli, ostaje na trasi održivog i zelenog.

Livija Kovač Kostantinovič (STO) te Bernard Šrajner, opunomoćeni ministar iz veleposlanstva Republike Slovenije izrazili su veliko  zadovoljstvo i zahvalnost Andreji Milas iz portala Relaxino, zbog organizacije dolaska slovenskih turističkih subjekata  na poslovnu radionicu, u okviru koje su se, nakon dvije godine,  ponovno imali priliku susresti s kolegama iz brojnih hrvatskih turističkih agencija.

2020. godinu će i slovenski turistički djelatnici pamtiti kao tešku, ali turistički bonovi ipak su omogućili ostvarivanje pozitivnih rezultata te Slovence koji su ih maksimalno koristili, motivirali da upoznaju turističke destinacije i istraže ponudu u svojoj državi.

Za nadolazeću ski sezonu vlada veliki interes domaćih i stranih gostiju, a u planovima za novu turističku godinu Slovenci se ponovno intenzivnije okreću gostima iz inozemstva

Hrvatskim gostima će se posebno obraćati u marketinškim  kampanjama, budući da su rezultati iz 2019. godine ukazivali na rast interesa za slovenske destinacije, u svim periodima godine, ali i za različite  ponude, od ski aranžmana do vikend wellnessa.

Dan nakon što su hrvatski predsjednik, Zoran Milanović te slovenski predsjednik, Borut Pahor, prilikom  otkrivanja bisti Ljudevita Gaja u Ljubljani te Franca Prešerena u Zagrebu poslali poruke o važnosti prijateljstva između dvije susjedne zemlje, organizacija ove radionice kojoj je cilj povezati turističke subjekte, poslala je poruku važnosti poslovne suradnje. Ona je važna i u nastupu prema trećim zemljama, osobito prema dalekim tržištima koja će u trenutku otvorenja ponovno otkrivati ovaj naš mali dio Europe i naše dvije različitostima bogate i poviješću  povezane zemlje. 

Gastronomija je važan dio slovenske turističke ponude pa je ove godine osmišljena nova kategorija Zelene sheme slovenskog turizma održivog certificiranja za ugostitelje – Slovenia Green Cuisine. Tu prestižnu oznaku zasad ima 30 objekata, a za nju među ugostiteljima vlada veliki interes.

U okviru poslovne radionice predstavile su se i dvije slovenske vinarije, Jeruzalem Ormož i Klet Krško, a uzvanike su ukusnim poprtnikom – tradicionalnim božićnim kruhom, koji se nalazi u registru nematerijalne baštine, počastile gošće iz Posavja koje čuvaju gastro tradiciju tog slovenskog kraja.

Sudionici poslovne radionice: Sava hoteli, Terme Olimia, Thermana Laško, Rimske Terme, Rogaška Slatina, Boutique hotel Atlantida, Kštm Sevnica, Ktrc Radeče, Grad Bled, Alpinia hoteli Bohinj, Hit Alpinea Kranjska gora, Hoteli i casina Hit Nova Gorica, Pohorje Village, Terme i skijalište Cerkno, Terme Snovik, Rogla i Terme Zreče te  Postojnska jama izrazili su zadovoljstvo susretom s hrvatskim kolegama i najavili svoj dolazak u Zagreb na već tradicionalno okupljanje u prosincu kako bi proslavili kraj još jedne poslovne godine koja će unatoč zahtjevnom vremenu, zahvaljujući velikom trudu i radu turističkih djelatnika, ipak donijeti dobre poslovne rezultate.

FOTO: Rene Karaman

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori