fbpx

Udruga neovisnih kazališta NEOKAZ: Nemojte otkazivati kazališne predstave!

Udruga neovisnih kazališta NEOKAZ: Nemojte otkazivati kazališne predstave!

Udruga neovisnih kazališta RH NEOKAZ u osnivanju apelira na sve lokalne zajednice, na gradove i općine diljem Hrvatske, na turističke zajednice i sve druge organizatore kulturnih događanja da uslijed novih mjera Stožera civilne zaštite ne otkazuju kazališne predstave.

Na linku u nastavku nalazi se i najnovije priopćenje Ministarstva kulture i medija RH u kojem se navodi ‘da se ograničenja okupljanja više od 50 ljudi ne odnose na djelatnosti čije je obavljanje propisano posebnim preporukama’ te da ‘posebne preporuke za kulturno umjetničke djelatnosti i dalje ostaju na snazi’.

Posebne mjere za kulturno umjetničke djelatnosti o kojima se govori u priopćenju Ministarstva propisuju obavezno nošenje maski i po sjedalo razmaka među posjetiteljima (osim onih iz istog kućanstva) te time za kazališne predstave omogućuju korištenje 50% kapaciteta gledališta.

Naime, budući da gledatelji na kazališnim predstavama ne govore niti su u ikakvoj bliskoj rizičnoj interakciji, kazališne predstave kategorizirane su kao događanja s minimalnom mogućnošću zaraze o čemu svjedoči i činjenica da one nikada nisu bile izvor i žarišta zaraze.

Smatramo stoga da je u ovim zahtjevnim vremenima posebno važno, kako zbog održavanja kontinuiteta društvenog života tako i zbog psihološkog zdravlja zajednice, održavati bar ona događanja koja ne predstavljaju zdravstveni rizik, a to su, među ostalim događanjima niskog rizika, upravo kazališne predstave.

Usprkos teškim vremenima i baš zbog njih građanima je potrebno ponuditi kulturne sadržaje koji će im pomoći lakše se nositi s pritiskom stvarnosti.

Mi, kazališni djelatnici, s radošću i krajnjom odgovornošću prihvaćamo tu svoju misiju i veselimo se obostrano obogaćujućim susretima s publikom diljem Hrvatske teškim vremenima usprkos.

FOTO: Pixabay

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 25.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *