Ukrajinka (24) s mužem i bebom nakon rata svoj dom pronašla u Hrvatskoj, a sada joj cvate i vlastiti biznis

Ukrajinka (24) s mužem i bebom nakon rata svoj dom pronašla u Hrvatskoj, a sada joj cvate i vlastiti biznis

Na domaćem tržištu danas je predstavljen inovativni ukrajinski brand Skinity koji nudi personalizirano Beauty Tech rješenje za njegu kože lica.

Spajajući modernu tehnologiju i dermatologiju, Skinity osigurava kombinaciju sastojaka za svaki tip kože zahvaljujući algoritmu koji u obzir uzima tip kože i način života te izračunava komponente i koncentracije prilagođene svakoj osobi.

Brand je pokrenula Anna Korzun, mlada 24-godišnja poduzetnica iz Ukrajine koja je nakon ruske invazije utočište pronašla u Hrvatskoj. Anna se školovala na Sveučilištu Boston, a diplomirala je na INSEAD Business School u Francuskoj.

„Do ideje za personaliziranu kozmetiku došla sam iz potrebe da prije svega svojoj koži osiguram odgovarajuću njegu. Ne postoji univerzalni recept za sve, a svakako ne za njegu lica, jer je koža svake osobe jedinstvena.

Zato smo stvorili prilagođeno rješenje koje nam omogućuje razumijevanje svačije kože i odgovarajuću kombinaciju svih sastojaka koji su joj potrebni da bude zdrava i nahranjena.

Prije nekoliko godina u suradnji s ukrajinskom dermatologinjom Alinom Jarmoljuk krenula sam u kombiniranje sastojaka koji će riješiti moje probleme, a onda smo došli do 26 različitih proizvoda koje pokrivaju njegu svih tipova kože od suhe, masne kože, akni i dr.“ – istaknula je Anna.

Svaka krema personalizirana je za svaki tip kože, a za ispuniti test o njezi kože potrebno je manje do 10 minuta na web stranicama proizvoda. Rezultati testa pokazuju koji tip njege osoba treba kroz personalizirane sastojke i individualnu formulu.

Proizvodni pogon preselili u Hrvatsku

Osim u Hrvatskoj, brand je prisutan u Ukrajini, proizvode isporučuju i u Poljsku, a uskoro  kreću s lokalizacijom i prodajom na tržištima Srbije te Bosne i Hercegovine.

„Proizvodni pogon u potpunosti smo preselili u Hrvatsku. Svi naši proizvodi su prirodni i sigurni te izrađeni od 90 % organskih sastojaka. U proizvodnji koristimo samo certificirane sastojke i ne testiramo proizvode na životinjama. Ekološka načela poštujemo u svim fazama: od proizvodnje robe do pakiranja, a imamo i sve potrebne certifikate za tržište Europske unije“ – pojašnjava Anna.

U Hrvatskoj su započeli i suradnju s poznatim dermatologom i venerologom Bornom Pavičićem koji je istaknuo kako je Skinity brand koji nudi set proizvoda za kompletnu njegu lica, a pozitivni rezultati vidljivi su već nakon nekoliko tjedana korištenja.

Skinity i dalje surađuje s velikim brojem ukrajinskih suradnika, a 10 posto prihoda od svakog prodanog proizvoda šalju u Ukrajinu za pomoć izbjeglicama. Više možete saznati na web stranici skinity.me

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori