Vedran Ljubenko je prvi umjetnik u Hrvatskoj koji predstavlja projekt u obliku multimedijalnog art filma

Vedran Ljubenko je prvi umjetnik u Hrvatskoj koji predstavlja projekt u obliku multimedijalnog art filma

Vedran Ljubenko je prvi umjetnik u Republici Hrvatskoj koji predstavlja svoj novi projekt u obliku multimedijalnog art filma koje čine 3 video spota međusobno povezana radnjom. Glavnim singlom Tamagoči najavljuje nadolazeći album (27) koji zaokružuje filmsku i glazbenu priču njegovog projekta.

Pjesma govori o toksičnim osobama koje susrećemo kroz život

U skladbi se postavlja pitanje je li izbor na nama ako želimo te iste osobe zadržati uz sebe; ostati nesretni i prihvatiti život s njima ili prepoznati kao životnu lekciju za osobni napredak i novo iskustvo?

Iz vlastitog životnog iskustva Vedran donosi u ovoj pjesmi i novom albumu (27) svoja životna promatranja i razmišljanja. U novom singlu Tamagoči udružio se umjetnički s talentiranim glazbenikom i producentom Jakovom Zadrom koji gostuje u vokalnoj izvedbi.

Videspot predstavlja razrješenje cjelokupne radnje filma i razotkriva skriveno blago za kojim svi žude

Tamagotchi označava posjedovanje nečega presudnog što može dovesti do prevlasti nad drugom osobom. Izražava psihološku nadmoć i manipulaciju u nekom odnosu, odnosno relaciji.

Pjesma je posvećena svim ljudima koji imaju problem sa Stockholmskim sindromom, a nisu ga svjesni. Odražava se na emocionalno stanje u kojem osoba misli da ne može funkcionirati bez druge osobe.

U video spotu pojavljuje se posebna glumica gošća Tea Šimić koja je od samog početka ove glazbene i video priče te se uz nju glume Marijan i Adrijan Benić.

Za produkciju videospota zaslužni su Marijo Britvić i Tino Herljević. Videospot je prožet humorom, plesnim pokretima i psihološkim igrama.

Vedran najavljuje novi album koji digitalno izlazi kroz iduća dva mjeseca, a nakon toga u posebnom limited nosaču zvuka.

FOTO: PROMO

Barbara Grgić

Osnivačica projekta i glavna urednica portala "Beli Zagreb Grad". Svoju digitalnu karijeru započela je u području Social Media Managementa i Content Marketinga. Dobra duša Zagreba koja je okupila preko 30.000 zaljubljenika u grad.

POVEZANI TEKSTOVI

Odgovori